fredag 15 februari 2013

här varde ljus!

Sitter här slö och bedrövlig efter gårdagens romantiska dejt med Tina och Sandra. Lyssnar på min nya radioapparat. Äntligen har jag köpt min efterlängtade Tivoli Audio! Funkar fullt fint. Synd bara att dom spelar sån skit på radion. Men det är skönt att ha lite sällskap.

Tror också att jag börjar bli lite yr av sprayångorna här inne. Sprayfärg är fan skiten. Det går att använda till allt. Men det är ju tyvärr lite kallt att hålla till ute än, så det blir lite jobbigt att spraya många saker. Man får helt enkelt nöja sig med lite åt gången.
Nu har jag gått lös på diverse ljuslyktor som jag tyckte hade gjort sitt i sitt dåvarande utförande.

Än så länge bara skräp

Så efter lite sprayfärg och lite döskallepärlor kan man komma fram till något sånt här.

Före detta skräp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar