tisdag 5 februari 2013

Let's put a smile on that face!

 Idag kom jag på att det var så jävla länge sedan jag målade. Så jag tog och slängde ihop en tavla. En glad liten joker. Ber om ursäkt för den dåliga bilden, men den får duga. Såhär bra borde det bli varje gång man gör något, så slipper man bli så förbannad. Det är väl antagligen därför det var så länge sedan jag målade sist.
Dagar när man tar sig tid att måla tavlor är även dagar då man skjuter upp städningen lite till. Alltså.. Inga tavlor imorgon. Inte ens en lite streckgubbe. Jag måste verkligen städa här hemma. Önska mig lycka till.

1 kommentar:

  1. Jävligt nice tavla! Kan du inte försöka, om du ids, att måla en riktigt psykadelisk Janis-tavla åt mig?? Och den där städningen... Jag håller tummarna på att du klarar det den här gången :)

    SvaraRadera